">

">

ايه رأيك في مدونتي ؟؟ علشان تعرفو أنا أد ايه متواضعه !!

ايه رأيك في مدونتي .."علشان تعرفو أنا أد ايه متواضعه"


هنا يكف قلمي عن النزيف .. هنا يتجدد جرح جديد .. ليبقى جرح حاول الكثير منا كتمه .. لكنه أعلن الانهيار .. وفاض على دنيا المحال .. كان الأمل في تلك القافلة الراحله .. وقد ذهب .. وترك بقايا رماد انسان انتهى به الزمن .. فكلها في النهايه آلام تسكن دواخلنا تلتحفنا تارة ونلتحفها تارة .. ندفنها في لحد وندفن معها .. ولكن الألم يولد في القلوب الوفيه .. ويموت في قلوب الخائنين .. وهذه هي الحياة .. فصول قد تبدأ بفرح .. وتنتهي بألم .. ولكن هناك أشخاص .. كل فصولهم ألم .. معادلة سهلة الحل .. صعبة النتيجه ..

لـــظــــــروف خـــارجــــه عن ارادتــــي التعليقـــــــــات بـــــقــت فــــــووووووووووووق

١٠ ديسمبر ٢٠٠٩

أجيال آخر زمن .......

.
.
استكمالا لرحلة الشقاوه
أنا كنت عاوزه أتكلم عن اختلاف الأجيال بس
مش بيني وبين بابا وجدي
لأ
بيني وبين أختي الاصغر ب6 سنين والاصغر منها وهكذا
بس الامتحانات بقى ومفيش وقت
لكن أعتقد ان الكاريكاتيرات دي هتوضح جزء كبير من الحقيقه
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
49391903lo1.jpg
/
/
/
48776596my1.jpg
/
/
/
88260656hg1.jpg
73566837ev6.jpg
/
/
/
وبالمناسبه أنا كنت هكتب البوست كله عن الكتاكيت اخواتي منى ومي
بس لضيق الوقت أنا هكتب طرائف بسيطه من الي بتحصل بينهم
(1)
..
منى : الأستاذ جاي النهارده يا مي
مي : هو هيعطينا ايه النهارده
منى : رياضه
مي : يعني ألف باء ولا واحد اتنين
..
..
(2)
..
أنا : مالك يا منى زعلانه ليه
منى : يا أبله مروة الاستاذ معطيني كلمات كتير واجب وكل شويه يقولي
انا عاوز اراجع طب هو عاوز يراجع أنا أعمله ايه ؟؟؟
...
(3)
..
أنا : ادخلي يا مي قولي للأستاذ سلام عليكم
مي : بخخخخخخخخخخ يا أستاذ
..
(4)
...
منى : شوفتي يا مي أبله مروة سهرانه ازاي ومنامتش
مي : صبرني يا ربي معرفتش أربي
/
/
/
/
الحاله الوحيده الي تشوف فيها براءتهم
/

15 Comments:

  1. Tamer Nabil Moussa said...
    بوست دمة خفيف

    تسلمى علية

    بس حلوة بتاعت مش عبرك يازبالة ياصايعة هههههه

    ربنا يوفقك ويكرمك

    مع خالص تحياتى
    أميرة علي كوكب مهجور said...
    هههههههههههههه
    بوست عسل بجد
    ربنا يستر ع الاجيال القادمه بجد :)
    او يستر علينا منها :)
    اما مني ومي دول عساسيل دول ثروه قوميه:)
    ربنا يخليهملك يارب
    أميرة الأحلام said...
    اول مره ادخل المدونه عندك
    بس عجبتني جدا
    البوست ده جميل وربنا يخليلك اخواتك يارب
    بتمنى منك انك تنوري مدونتي بالزياره
    تحياتى لكي
    blue-wave said...
    هههههههههههههههههههههه
    الصور رائعه
    بس المواقف احلى بكتير:))
    ♥نبع الغرام♥♪≈ said...
    اذيك ياقمر وحشتينى
    حلو الصور وجميله وفعلا دا الا بيحصل البنت نيتها رقيقه والشاب دماغه قذره

    وبالنسبة لاخواتك فسبحان الله جيل عجيب تلاقيهم فاهمين اكتر مننا
    وربنا يخليهم ليكى ياعسوله
    هيثم مكارم said...
    السلام عليكم

    بكرة يا مروة منى ومي يبقى لهم مدونات ، ووقتها مش هيرحموكي ....

    خدي وقتك ، الحكاية مسألة وقت بس
    Pink Dreams said...
    هههههههههههههههههههههههههه

    اخواتك دول زى العسل

    ربنا يخليكوا لبعض يا رب
    نهر الحب said...
    ايه الجمال ده
    أنا بحب الأطفال كتير
    أكتر حاجة بضعف امامها
    نهر الحب said...
    يارب تكونى بخير دايما يارب

    خالص حبى وتقديرى
    نهر الحب
    حـــــروف متــبعترة " عــمرو الشــايب said...
    ههههههههههههههههههههههههههههههههه

    كلامك حلو و خفيف الدم

    بس فعلا اختلاف الاجيال حتى ف الصياعة عندهم كل حاجة ف وقتها مش زيينا احنا عارفين الكمبيورت النت من زمان

    انا اعرف اخو واحد صاحبي لة ايميل و هو ف 3 ابتدائي و بيقولي انا مصاحب واححدة و قايلها انى ف 3 ثانوي اظبطك معاها هههههههههههههههههههههههههه

    شوفتي حتى الكلام بتاعة فضلت ابص لة و هاين عليا اعلقة على البوابة بس قولت حرام

    بس ضحكت انة عارف يعني اية الكلام دة و ضاحك كمان

    يالا معلش معرفنش نربي ههههههههههههههههههه
    mohamed ghalia said...
    هههههههههههههههههه
    بوست خفيف على المعدة ربنا يسعدك دايمااااا
    sweet angel said...
    تامر نبيل
    -----------
    شكرا لمرورك ودعائك
    دام التواصل
    sweet angel said...
    أميره
    ---------
    شكرا لمرورك ودعائك
    تحياتي
    sweet angel said...
    أميره الاحزان
    -------------
    نورتي المدونه
    وشكرا لمرورك
    واكيد هتلاقيني عندك قريب باذن الله
    دام التواصل
    sweet angel said...
    blue - wave
    ---------------

    سعيده بمرورك
    يا أبو ... مش عارفه ايه لدلوقت
    نورتني

Post a Comment