">

">

ايه رأيك في مدونتي ؟؟ علشان تعرفو أنا أد ايه متواضعه !!

ايه رأيك في مدونتي .."علشان تعرفو أنا أد ايه متواضعه"


هنا يكف قلمي عن النزيف .. هنا يتجدد جرح جديد .. ليبقى جرح حاول الكثير منا كتمه .. لكنه أعلن الانهيار .. وفاض على دنيا المحال .. كان الأمل في تلك القافلة الراحله .. وقد ذهب .. وترك بقايا رماد انسان انتهى به الزمن .. فكلها في النهايه آلام تسكن دواخلنا تلتحفنا تارة ونلتحفها تارة .. ندفنها في لحد وندفن معها .. ولكن الألم يولد في القلوب الوفيه .. ويموت في قلوب الخائنين .. وهذه هي الحياة .. فصول قد تبدأ بفرح .. وتنتهي بألم .. ولكن هناك أشخاص .. كل فصولهم ألم .. معادلة سهلة الحل .. صعبة النتيجه ..

لـــظــــــروف خـــارجــــه عن ارادتــــي التعليقـــــــــات بـــــقــت فــــــووووووووووووق

٢ أغسطس ٢٠٠٩

شكلها شووووطه والله أعلم

.
.
.
ايه الحكايه ياجماعه
أنا أول مابدأت تدوين
جالي زياره من أحد المدونين
ولما روحت أشوف المدونه بتاعته
لقيت آخر موضوع انه هيقفل المدونه
والنهارده لقيت بردو حد من المدونين بيقولي أنا خلاص هقفل المدونه
طيب ده يطلع ايه بقى ان شاء الله
يعني انتم تعلقوا الناس بيكم وبعدين تقفلوا المدونات
طب من الأول ليه بتعملوها
كل يوم والتاني نلاقي حد بيقول انا هقفل المدونه
تقريبااااااا هي شوطه ماسكه في المدونين
والله أنا بقيت خايفه أصحا الصبح ألاقيني قفلت المدونه في الحلم
لأ وايه تلاقي أسباب غلق المدونه تندرج تحت نطاق الملل
ملل ايه بس دي مدونه
وأنا في رأيي الشخصي
ان الي يبعت بوست يقول أنا هقفل المدونه ياجماعه
بيكون شويه فاقد حنان
ومحتاج حد يدلعه شويتين
يعني عاوز الناس تجري تقوله والنبي بلاااااااش تقفلها
بصو بقى
أي حد أنا أعرفه أو بتابع مدونته من المدونين
قرر في يوم انه يقفل مدونته
أنا هغتاله وأتاويه
بس بقى
وأهو بكده المدونه تتقفل غصب
ويبقى قضاء وقدر
ملحوظه أخيرة
عزيزي الزائر
تأكد أنك ضمنت تعليقك موعد غلقك للمدونه (نهايتك)
علشان ألحق أجهز العده
تمت

31 Comments:

  1. ليس فقيرا من يحب said...
    السلام عليكم

    هو انا ممكن اكون اول تعليق

    لما نشوف
    ليس فقيرا من يحب said...
    ايون والله

    دا انا واعوذ بالله

    من قوله انا اول تعليق

    هييييييييييييييييييييييييييييه
    ليس فقيرا من يحب said...
    هيا فعلا شكلها بقت

    شوطه اليومين دول

    بس محدش يقدر يسيب

    التدوين صعب صعب

    هما يومين ولا حاجه الواح بيهدى اعصابه

    وتلاقيه راجع تانى
    ليس فقيرا من يحب said...
    بس ايه الشر اللى انت فيه

    ده تغتالى وتتاوى كمان

    خط الصعيد ولا ايه
    ليس فقيرا من يحب said...
    يله اسيبك بقه

    ويا بخت من زار وخفف
    نهر الحب said...
    السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
    هههههههههههههههههههههههههه
    تصدقى كنت بفكر فى كده النهاردة
    أه والله بس رجعت أقول ليه؟
    بس أنا شخصيا عمرى ما بعتبر التدوين ملل فمنذ دخلت معكم عالمى وعالمكم الخاص أشعر وكأنى فى عالم جميل بعيد عن الخداع ,عالم أخوى دائم ورائع أشعر فيه بالسعادة دائما وأبحث عنه.وأتمنى أن يكون عندى نت فى البيت لاكون فى تواصل معكم دائما ان شاء الله.

    كل سنة وانت طيبة

    خالص تحياتى


    نهر الحب
    promise is promise said...
    مش عارفه والله يا قمر
    تقريبا الناس ملت او زهقت او بقيوا مشغولين
    انا جربت وقفلت المدونه قبل كده بس بينى وبينك ماقدرتيش
    لقيت نفسى بكون عايزه اقول حاجات كتير معرفش اقولها الا هنا وساعات بكون عايزه اخد رايكم فى حاجات وساعات تانيه بحب ان افيد غيرى بحاجه قريتها
    انا جربت وقفلت المدونه وبعدين اتاكدت انه من قمه الذكاء ان يكون عندك مدونه تعبرى فيها عن نفسك وتقولى اللى فى نفسك وتاخدى راى غيرى هتستفادى كتيييييييييير

    دمتى بكل خير
    والسلام ختام
    محمد فوزي said...
    هههههه , ياااااه ده لازم الواحد قبل ما يعلق عندك يفكر كتير وياخد إحتياطاته بقى , بس مش مشكله انا مبخافش هههه

    هو زي ما انتي قلتي وعجبني رأيك الناس بتفتقد للتشجيع والشعور بالذات أو للحنان على حد وصفك

    بس حالات الذهق دي عاديه وبتحصل للكل وانا رأيي ان الواحد يدخل يسيب تنويه يقول فيه انا هاخد اجازه شويه وخلاص , وبعد ما يهدى ويرتب أفكاره يرجع تاني لأنه بصراحه اللي اتعود يعبر ويشارك الناس آرائه صعب قوي يبطل كده

    تحياتي ,
    بس اوعي ادخل عندك يوم الاقيكي هتقفلي المدونه
    شبه إنسانه .....( سهوره ) said...
    تصدقى انا كنت بفكر اقفل المدونة

    بس بعد تهديدك المرعب لا طبعا استحاله

    ههههههه

    ازيك يا قمر وحشانى

    وكل سنة وانتى طيبه

    رمضان كريم

    تحياتى

    سهوره
    sweet angel said...
    ليس فقيرا من يحب
    ---------------

    آآآآه ياستي طلعتي أول تعليق

    ابقى فكريني اجيبلك مثاثه
    sweet angel said...
    ليس فقيرا من يحب
    ---------------

    ياحبيبتي ماهما يومين الواحد يهدي اعصابه ماشي

    بس احنا الي بيتنكد علينا

    وبالنسبه لاغتاله واتاويه

    فاطمني

    أنا من المنصورة

    لكن واضح ان الكلمات دي طلعت من العقل الباطن

    لاني بوجه البوست ده لحد من الصعيد
    sweet angel said...
    ليس فقيرا من يحب
    ---------------

    اه على رأيك يابخت من زار وخفف

    5 تعليقات لواحدك يامفتريه

    يلا ياستي البيت بيتك

    يارب حتى تنزلي خمسين تعليق
    sweet angel said...
    ليس فقيرا من يحب
    ---------------

    لالالالالالالالالالالالا

    البيت بيتك ايه ده انتي استخسرتي فيا المثاثه

    على الله ألاقيلك بعد كده أكتر من تعليق

    فعلا فعلا هتاويكي

    نورتيني ياقمر

    دمت ودام التواصل بيننا

    تحياتي
    sweet angel said...
    نهر الحب
    -------

    وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته

    طيب كويس جدا انك رجعتي في كلامك

    بس افتكري تقوليلي هتقفلي مدونتك امتى؟

    تحياتي

    نورتيني
    sweet angel said...
    promise is promise
    ---------------------

    ههههههه

    ده الناس شكلها كانت ناويه على النيه دي

    طب كويس انك لحقتي نفسك ومش قدرتي

    نورتي المدونه

    تحياتي لكِ
    sweet angel said...
    د/ محمد فوزي
    --------------

    يا مرحبا يا مرحبا

    من بين كل خمس مواضيع تعلق على واحد

    ماشي

    عموما عاش من شافك

    بس كويس جدا ان رأيي عجب حضرتك

    يعني حضرتك معايا ان الواحد لما يقفل مدونه

    يبقى فاقد شويه حنان

    "" طب والي يقفل تلاته ؟؟؟ ""

    والحمدلله اني "هكذا أفهم" مش كده بردو يادكتور "محمد فوزي"
    أولست مالكا لمدونة "كاريزما" القديمه ؟؟؟

    (وش بيغمز بيعينه وبيقول طبعا فاهمني )

    كده نبقى متفقين اني المفروض اغتال حضرتك 3 مرات بأثر رجعي

    وآآآآآآآه لو تعرف مين السبب الي خلاني اكتب البوست ده

    شكرا لمرورك

    تحياتي
    sweet angel said...
    سهورة
    -------

    كويس

    شكلك بتخافي

    أنا الحمدلله تمام

    بقيت آيله للانتحار

    كل سنه وانتي طيبه

    تحياتي ونورتيني
    محمد فوزي said...
    ههههههههه
    إيه ده إيه ده , انا متراقب وتاريخي معروف قوي كده؟

    بس على فكره انا قولت اللي يدخل يكتب في مدونته انه ذهقان وتعبان ومصدوم من الدنيا ومن الناس وقرر يعتزل ويسيب التدوين وحقيقي هتوحشوني وحبيتكم قوي بس معادش ينفع اكمل ههههه , اهو السيناريو ده اللي بيبقى صاحبه ناقص حنان وعاوز الناس تعمل ثوره وتطلع تنادي بإستمراره

    إنما انا معملتش كده انا دخلت ولعت في المدونات مره واحده وبدون سابق إنذار , وبعدين لما رتبت أفكاري وإنتهت الحاجه التي في نفسي رجعت

    ومين اللي انتي كتبتي البوست ده بسببه ؟
    إمممممم أكيد واحد موءود ههههههه

    تحياتي
    sweet angel said...
    د/ محمد فوزي
    -------------

    ههههههههه

    تاريخ البني آدم زي ظله
    مبيفارقوش الا ساعة الموت


    وبعدين يعني لما تدخل تولع في المدونه مره واحده
    تبقى دي حاجه كويسه
    دي أصعب بكتير على الناس الي بيتابعوك

    يلا عقبال المرة الرابعه واهو الواحد يوفر العده
    ويغتالك مره واحده بس

    ههههههههههههه
    ههههههههههههه

    (موءود ؟؟؟)
    (وش بيطلع لسانه وبيقولك مش هقووولك بردو مين)

    وبعدين خلاص مبقاش موءود ده بقى
    (مسعود)
    ولكن لايزال عاشقا للنكد الذاتي

    تحياتي
    ومتنساش تقولي هتقفل المدونه امتى
    (وش بيطلع لسانه)
    بـِصَمتـِـ أميرة ــــى said...
    ههههههههههههههه
    ربنا مايجيب اليوم ده يابنوته
    بتهيألى المدونة ادمان
    واللى اتعود يتنفس بالحروف
    صعب يبطلها
    لان ماحدش بيعيش بدون تنفس

    عثل والله
    تقبلى مرورى ياسويتى

    أميرة
    (ملكة بحجابى )
    sweet angel said...
    ملكه بحجابي
    -----------

    شاااااااطره

    ايه الجمال ده

    أحب انا الناس المتمسكه بماضيها

    كويس اوي كده

    اقفل انا بقى المدونه بتاعتي

    ههههههه

    نورتي المدونه

    شكرا لمرورك
    UncŁē Sam said...
    سوت انجل ماى دير فريند :D
    انتى مينفعش تقفلى مدونتك احنا مأجرينها قانون جديد
    sweet angel said...
    آسلامـ
    ------

    لأ مش تخاف
    أنا لما افكر اقفل المدونه
    هقفلها بدون سابق انذار

    بس قولي
    السطور الثالث والرابع والخامس

    مفيش فيهم حاجه لفتت نظرك

    ولا داست لك على طرف ؟؟؟؟؟؟؟؟

    تفتكر مين المقصود بيهم ؟

    (وش بيغمز بعينه)

    تحياتي
    أتمنا أشوف عندك بوست جديد
    UncŁē Sam said...
    He He He
    تقصدنى انا :D
    خــلاص يا ماى سويت & دير دير فريند :D :D
    انا رجعت تانى هكتب و وهعيش حياتى :D
    مدونتى وحشتنى اوى بصراحة وكمان وحشونى الناس حبايبى اللى كنت بوجع دماغهم بكلامى :D
    T7eyTe
    sweet angel said...
    آسلامـ
    ------

    ايه النيك نيم الجديد ده
    انا مش هعرف اكتبه
    خليني في اسلام احسن

    كويس انك راجع تعيش حياتك تاني
    كفايه عليك جرعة الحنان الي الناس اعطتهالك الفتره الي فاتت
    محمد المصرى said...
    مشكلة الناس اللى مش بتقدر دى

    انا مش فاهم هو مطلوب ان احنا نقول

    ""لا والنبى ماتقفلوهاش ابوس ايدك""

    بالحق موضوع اجمل معانى الحزن رائع بجد

    دائما مبدعة يا
    sweet angel
    منى سلام وربنا يوفقك

    مصرى دائما
    Butterfly said...
    هههههههه
    والله عندك حق ,
    وجهزى العدة بقى D:
    محمد المصرى said...
    دعوة على مدونة نجاح ورا نجاح
    sweet angel said...
    لنحيا في أجواء الحب
    ------------------

    شكرا لمرورك نورت المدونه

    مبدعه؟؟؟؟؟؟؟
    مرة واحده

    شكرا للمجامله

    تحياتي لك
    sweet angel said...
    butterfly
    ----------

    نعم؟
    أجهز العده
    طب اصبري شويه ده احنا داخلين على ايام مفترجه
    خليكي على العيد احسن
    ههههههههههههه

    شكرا لمرورك
    نورتي المدونه

    تحياتي
    sweet angel said...
    لنحيا في اجواء الحب
    ------------------

    شكرا للدعوه

Post a Comment