">

">

ايه رأيك في مدونتي ؟؟ علشان تعرفو أنا أد ايه متواضعه !!

ايه رأيك في مدونتي .."علشان تعرفو أنا أد ايه متواضعه"


هنا يكف قلمي عن النزيف .. هنا يتجدد جرح جديد .. ليبقى جرح حاول الكثير منا كتمه .. لكنه أعلن الانهيار .. وفاض على دنيا المحال .. كان الأمل في تلك القافلة الراحله .. وقد ذهب .. وترك بقايا رماد انسان انتهى به الزمن .. فكلها في النهايه آلام تسكن دواخلنا تلتحفنا تارة ونلتحفها تارة .. ندفنها في لحد وندفن معها .. ولكن الألم يولد في القلوب الوفيه .. ويموت في قلوب الخائنين .. وهذه هي الحياة .. فصول قد تبدأ بفرح .. وتنتهي بألم .. ولكن هناك أشخاص .. كل فصولهم ألم .. معادلة سهلة الحل .. صعبة النتيجه ..

لـــظــــــروف خـــارجــــه عن ارادتــــي التعليقـــــــــات بـــــقــت فــــــووووووووووووق

١٠ أبريل ٢٠١٠

أديني رجعتلك ..



السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

................................................................

وأديني رجعت ولا حصلي حاجه

يااااااااااجماعه انا قولت قبل كده أنا زي القطط مش بيحصلي حاجه

بس دلوقت أنا جايه أشكركم كلكو ومش عارفه أعبر عن سعادتي بسؤالكم عني

بـــــــــــــــجـــــــــــــــــــــد أنا أول ما فتحت المدونه كنت فرحاااااااااانه جدااااااااااااااا

شكرااااا لكل الناس الي سألت في التعليقات والناس الي علقت في المجله عند عمرو وائل

وشكر خاص لعمرو  طبعا على الكلمتين الي نزلهم في المجله وشكرا لاهتمامه

ومقدرش انسا أبوعلي (سمع هوص) وكل الناس الي علقت عنده

وطبعا شكرا جزيلا لـ أ/ أحمد الصعيدي لاتصاله وسؤاله المستمر

و أ/ مصطفى ( فك زنقه ) شكرا بردو على اتصاله وسؤاله

أما البنوتات حــــــــــــــــبيبـــــــــــــــــاتي

بدايةً الجميله مي ( حلم كان ) الي قلقتها عليا جااااااااامد شكرا خالص على اهتمامك يا ميوي

و صاحبتها أماني ( حلمي البعيد ) الي علقت في المجله

والناس الي جات علقت عندي

القمر الباكي ... شكرا جزيلا لاهتمامك

mona

تامر نبيل

حنين

ماما فاتيما

ابتسامه ملاك (ايناس)

ليس فقيرا من يحب ( رانيا )

زهور الأمل

ميرا

صدى الصمت - عاشقه الورد

كيارا

قوس قزح

لكل الناس الي فاتت

شكراااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا جزيلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

آه أنا نسيت حد مهم

د/ هيثم مكارم ( الموءود) بس لأنه عرف متأخر شويه

شكرا ليكم  كلكم

والله أنا بفكر أرجع  أتعب  تاني هههههههههههههههههه

المهم أنا راجعه بمدونه جديده

مدونتي الجديده (جدد حياتك)

وانا هفتتحها دلوقت حالا

بأول بوست 

يااااااااااااااااااااارب تعجبكم 

وده الرابط

www.rorosweetangel2.blogspot.com

....................................

اقعدو بالعافيه


15 Comments:

  1. أع ـقل مـ ج ـنـونــة said...
    الف سلامة عليكي يارورووووو

    ايه ياقمر كان مالك ؟؟

    انا معرفش الا من البوست بتاعك

    حمدالله علي سلامتك وربنا يبعد عنك اي سوء

    ومبروك المدونة الجديدة

    هاركب توك توك وهاروحلها حالا اهه :D
    القمرالباكي said...
    وعليكم السلام ورحمه الله وبركاته

    اهلا ياقمر منورانا وحمد الله علي سلامتك
    يارب ديما معانا مع اني معرفكيش غير من بين سطور بس حساكي انسانه رقيقه وزي العسل وزعلت لتعبك
    ربنا يخليكي ويسعدك ياجميل
    ♥نبع الغرام♥♪≈ said...
    حمدالله على سلامتك يا حبيبتى

    بجد فرحت برجوعك يارب دايمآ منورانا كده على طول
    وعيب لما تشكرى اخواتك احنا اسره وحده
    ويارب يدوم الود بينا يارب



    مبروك المدونه وحالا هروح حبيبتى
    احنا عندنا كم رورو
    سمع هوص (Abo 3li) said...
    حمدالله علي السلامة.... قلقتينا عليكي...
    حلمى البعيد said...
    حمدله علي سلامتك ياغالي

    وأنا كان لازم أسأل دحنا عشره بكسر العين بلاش فضايح
    إحنا إتنين وواحد
    ألف حمدله علي سلامتك وبتمنالك الصحه دايما
    نورتى المدونه والنت كلها
    إقعدى إنتى بالعافيه بقي
    سلامو عليكو
    زهور الامل said...
    الف حمدالله على السلامة يا قمر
    وعودا حميدا
    ويارب دايما منورة بينا ومنورة كل عالم بلوجر

    والف الف مبروك على المدونة الجديدة ويارب بالتوفيق دايما

    تحياتي وتهانيا
    sweet angel said...
    أعقل مجنونه
    --------------
    الله يسلمك
    الحمدلله ربنا لطيف
    منووره كل المدونات
    sweet angel said...
    القمر الباكي
    ----------------
    الله يسلمك
    ربنا يخليكي ده بس من حسن ظنك في الناس
    وربنا يجعلني عند حسن ظنك

    منوره دايما
    sweet angel said...
    ابتسامه ملاك
    ---------------
    شكرا يا ايناس ربنا يخليكي
    منوره كل الدنيا
    sweet angel said...
    ابو علي
    ---------
    معلش حقكم عليا
    الله يسلمك
    sweet angel said...
    حلمي البعيد
    ---------------
    الله يسلمك يا اماني ربنا يخليكي
    طبعا احنا عشره ساعتين
    هههههههههههههه
    sweet angel said...
    زهور الامل
    --------------
    الله يسلمك
    شكرا خالص على اهتمامك
    منورة
    وصف الاحساس said...
    الحقيقة ما لقيتش حد بيقطع تذاكر رحت داخلة علي طول

    الف سلامة عليكي عشان تبطلي تحلمي بحصان
    لا وتركبيه وشكلك وقعتي من عليه
    المرة ال جايه خدي بالك مش كل حصان ينفع يتركب

    الف سلامة عليكي المرة دي بجد

    تحياتي
    momken said...
    انا عقلت على البوست ده وقلت الف سلامه

    متعك الله بالصحه والعافيه


    تحياتى
    سندريلا said...
    السلام عليكم/
    --------------
    حمد لله على السلامه ويارب تكونى منوره وتكون مدونتك من احلى المدونات


    تحياتى لكى/سندريلا

Post a Comment